Days till our first baby


Siapa Aku

بسم الله الرحمن الرحيم


Namaku diberi oleh ayah dan che adalah Nik Muhammad Taufik bin Bakri. Ku anak kelahiran jati Kelantan. Aku menetap di Kg. Bukit Jering, Jeli, Kelantan bersama dua orang tuaku dan 6 orang adik beradikku yang lain.

Aku adalah anak bongsu dari tujuh orang adik beradik. Tahun kelahiranku adalah tahun 1988, jadi bermakna pada tahun ini (2009) aku berumur 21 tahun. Alhamdulillah aku masih dipanjangkan umur untuk meneruskan hidup di muka bumi ini.

Warna kegemaranku adalah warna hijau. Hijau melambangkan ketenangan.

Selamat berkenalan kepada semua..





Gambarku


Keluargaku

Sedikit pengenalan mengenai ahli keluargaku.

Dari kiri paling atas:

  • Abe Jiz (Nik Abdul Aziz bin Nik Muhammad)
  • Kak (Nik Rosmawati binti Bakri)

Anak: 3 orang

  • Ayah (Bakri bin Che Ali) Arwah meninggal pada 3 Ramadhan 1430H.
  • Che (Tuan Moh binti Tuan Draman)

Anak: 7 orang

  • Abe Pudin (Nik Sharifuddin bin Bakri)
  • Kak Mira

Anak: 2 orang

Tengah-tengah: Aku (Nik Muhammad Taufik bin Bakri)-bujang

Dari kiri paling bawah:

  • Abe Man (Mohd Harman)
  • Kak Dah (Nik Rosmidah binti Bakri)

Anak: 4 orang

  • Abe Nuar (Mohd Anuar)
  • Kak Moh (Nik Fatimah binti Bakri)

Anak: 3 orang (anak ke-2 meninggal dunia pada 3 April 2009)

  • Pha (Nik Ahmad Mudzaffar bin Bakri) -bujang

  • Abe Die (Mohd Azdi bin Nasir)
  • Kak Nor (Nik Nur Bahariah binti Bakri)

Anak: 2 orang

Aku hanya selalu melakukan kesalahan. Maafkan jika aku terus menerus melakukan
kesalahan.

 
Perubatan Cawangan Iskandriah UPI Iskandariah Alex Academic Team PERUBATAN.ORG
© Copyright 2011 Katakan Ia dari Hatiku V2 Design by niktaufik. Edited by niktaufik

Paparan terbaik menggunakan Internet Explorer 8.0 dan Firefox 3.0 dengan resolusi skrin 1280 x 1024 piksel

track website visits